Waarom kan ik geen filmpjes kijken als ik de nieuwe Silverlight heb geinstalleerd en wat moet ik doen om wel die filmpjes te kunnen kijken..?

Ik wil een filmpje op www.avro.nl kijken en dan zegt 'ie dat ik de nieuwe Silverlight moet installeren. Dit is bij wel meer sites zo. Dus ik heb hem geinstalleerd, maar ik kan nog geen filmpjes kijken. Dit merk ik bijvoorbeeld aan het feit dat ik telkens toch de vraag krijg om de nieuwe Silverlight te installeren. Dan klik ik op 'installeren' en dan 'zegt' 'ie dat 'ie al geinstalleerd is. Maar dan moet 'ie het toch doen of moet ik een bepaalde plugin o.i.d. downloaden en welke is dat dan.
Kortom: Hoe zit dit. Ik wil z.s.m. weer afleveringen kunnen kijken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voer onderstaande stappen uit indien Silverlight niet werkt.

- Controleer de datum/tijd van de computer en zet de locatie (Landinstellingen) op Nederland.
- Verwijder de huidige versie van Silverlight (via het configuratiescherm) en installeer de nieuwste versie van Silverlight via www.microsoft.com/silverlight/downloads.aspx
- Voer hierna de onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Probeer nu nogmaals de Silverlight video stream te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal ligt dit probleem aan de mediaserver van de website.
Mogelijk is er een probleem op de site is is er een beperking aan de video gekoppeld (landinstelling/aantal video's per dag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx kunt u controleren of Silverlight werkt en of u de meest recente versie heeft. Op welke website(s) ondervindt u nu deze problemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat de tijd en datum goed ingesteld, indien deze goed ingesteld is mag u onderstaande"fix" uitvoeren om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen. http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Andere antwoorden (1)

Al browser en of computer opnieuw opgestart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer heel de plugin te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Doe dit in configuratiescherm -> software (of "programma verwijderen" in win7)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar http://beta.uitzendinggemist.nl/ en klik rechtsboven op instellingen. Kies flash ipv silverlight en alles werkt.