Flight simulator X is de mooiste. Kost ongeveer 45 euro.
Joystick is niet nodig, maar wel aan te bevelen. Als je het echt een mooi spel vindt en het vaak speelt is ook een speciale controleer aan te bevelen, welke eruit ziet als een echt vliegtuigstuur, inclusief pedalen en handels. Maakt de beleving nog echter.

Toegevoegd na 29 seconden:
controleer = controller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De niewste flight simulator. Flight simulator X is zeker de mooiste. Je hebt niet per sé een joystick nodig, maar ik heb er na een jaar alsnog een gekocht. Het is vooral met helikopters heel moeilijk vliegen zonder joystick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks dat de anderen een andere mening hebben: ik vind de versie ervoor, FS9 of FS2004 nog altijd mooier. Standaard vind ik geen van beide mooi, maar met de juiste add-on's kun je het heel mooi maken.

Kijk eens naar NL2000, een gratis scenery (=omgeving) van Nederland voor beide versies.

Overigens is X ook niet slecht, hoor! Zorg wel dat je alle updates installeert, zonder dat loopt het zo traag als wat.