ik moet een factuur maken hoe doe ik dat het makkelijkst?

ik wil een factuur het liefst gewoon in open office org. maken die ik iedere week kan gebruiken voor rekening versturen, ik heb al wel een factuur gemaakt en opgeslagen in open office org. maar als ik dan het adres intik en andere gegevens dan verspringt de tekst van het factuur ook mee naar beneden en dat moet niet hoe zet ik de tekst van het factuur vast ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat dat komt doordat er spaties in de tekst staan.. Ik heb geen idee hoe je het vast zet maar als je na de toegevoegde tekst delete doet dan gaat naar mijn idee de oude tekst weer terug.. Hoop dat je er iets aan hebt...