Hoe verwijder je op hyves sneller groepen waar je lid van bent. Ik heb nu 24 blz en dan moet ik steeds omstebeurd afmelden drukken dat is irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan niet volgens mij ik had eerst ook 60 van die pagina's die ik een voor een moest wissen ... SUCCES!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas moet alles 1 voor 1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste wat je kunt doen, is met de rechtermuisknop drukken op de hyvegroep en dan als tabblad openen. Zo zal je sneller je kunnen afmelden in plaats van telkens op de zelfde pagina alles te gaan verwijderen.