Dat kun je niet zo stellen..
Hoeveel tekst? Plaatjes?

Je begrijpt dat als je op elke pagina één smiley zet lettertype 12 dat je dan veel verder komt dat een verslag dat pagina breed en hoog ik volgepropt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is natuurlijk afhankelijk van de mate van bedrukking van 1 pagina. Maar ga uit van 5% gemiddelde bedrukking, dan moet je ongeveer uitkomen op 2500 pagina's.
Op de bron hieronder heb ik mijn berekening gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet te berekenen, want het licht eraan hoeveel kleur/inkt je nodig hebt voor een pagina. de ene keer meer de ander keer weer minder.