Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een film gedownload en die heb ik lekker bekeken..

een week later maakt mijn Pc en een geluid bestand van dus ik had geen beeld meer.. Ik Verander het in een beeld en geluid bestand van.. Hoor ik geluid en het beeld staat vast.. Hoe kan ik alles weer goed krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
472

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zou zeggen download VCL player eens, deze media player speelt nagenoeg alle bestanden met de juiste codecs af. Dat jij problemen krijgt met beeld en geluid komt omdat de film om bepaalde codecs vraagt, die de players die je op je systeem hebt staan niet afdoende werken. VCL speelt tot nog toe alles af, ook als andere players die bestanden niet afspelen.

VCL kun je hier downloaden:
http://www.videolan.org/vlc/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rebooten? Wat voor film was het trouwens?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me vreemd dat je computer er opeens een geluidsbestand van maakt. Open je het bestand wel met hetzelfde programma als vorige week?
Kun je het eens openen in VLC media player? Www.videolan.org
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben benieuwd of het met VLC wel werkt, dat is een veel geadviseerde speler, geeft vrij weinig problemen. Laat het weten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee super :) nog steeds een mysterie wat de oorzaak was: maar wat maakt dat uit als het nu werkt haha.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding