toen ik mijn computer aan deed, was mijn monitorbeeld een kwartslag gedraaid. Hoe herstel ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit zelfde probleem ook een keer gehad. Koste me een halve dag om naar de oplossing te zoeken. xD Is ook vrij vervelend zoeken met je beeld gedraaid. Ik had hem verkeerd gekregen omdat ik i.p.v. ctrl+alt+del, op ctrl+alt+pijl naar links klikte, dus misschien dat jij dat ook zo hebt gekregen. Ctrl+alt+pijl naar boven is ook het goede antwoord.

Het beste antwoord

Ctrl Alt pijltje

(Of je beeldscherm weer recht zetten ;D)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit was het goede antwoord. hartstikke goed. weer wat geleerd.
alle anderen ook heel erg bedankt

Andere antwoorden (3)

Ga naar de instellingen van je monitor (configuratieinstellingen of een apart programma op je PC). Daar kun je instellen dat een monitorbeeld gedraaid moet worden. Mogelijk dat dit per ongeluk gedaan is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alt + ctrl + pijltje naar boven!
Dan moet ie het weer doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een instelling, ik heb het zelf ook eens gehad. Je kan je computer via systeemherstel terugbrengen naar de instellingen van gisteren. Ga naar:
Start, alle programma's, bureau accessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel.
Voer systeemherstel uit.