Bestand openen in map. Dan dat bestand op usbstik en in je iMac !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bestand opslaan in een map usb in de pc stoppen usb mapje openen bestand van ene naar andere mapje slepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de computers in een netwerk staan (zorgen dat onder systeem instellingen > delen bestandsdeling op beide aan staat) daarna:
1. Ga naar je Finder;
2. Selecteer aan de linkerkant van het menu, de computer waar je iets naar toe wilt sturen (in jou geval je iMac);
3. Je kunt dan in de volgende kolom aan klikken dat je wilt inloggen op die computer;
4. De juiste gegevens invoeren (gebruikersnaam + wachtwoord van die iMac);
5. Vanaf je laptop, het iMovie project slepen naar de juiste map op de iMac.

Dit gaat over het algemeen wat sneller dan eerst alles op een usb stick zetten en dan vanaf de usb stick naar de iMac gaan.

Als beide machines niet in een netwerk staan, dan is over het algemeen het snelste het volgende:
1. Start je laptop op;
2. Pak een firewire 400 kabel en sluit deze op beide apparaten aan;
3. Start je iMac op en hou de 'T' knop in gedrukt (je iMac start nu in FireWire Target Disk mode op);
4. Op het bureaublad van je laptop verschijnt nu een firewire hardeschijf icoon (wat je iMac is);
5. Sleep je iMovie project naar de gewenste map op je iMac;
6. Verwijder de hardeschijf van je laptop (dus het icoon de prullenbak in mikken) en sluit je iMac af;
7. Je iMac gewoon opstarten en het project staat nu op de plek waar je het net hebt neergezet;

Heb je geen firewire kabel, dan is de USB-stick oplossing het enige wat je kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Dropbox