Ik ben op zoek naar iemand die een workshop computer-/tekenanimatie kan verzorgen op de verjaardag van mijn zoon die 11 wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Orgineel!

Antwoorden (1)

Leeftijd: vanaf 10 jaar, maximaal 10 kinderen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met Felicia van Loon (zie bron).

Heb jij altijd al eens net als superman over de daken willen vliegen? Of droom je ervan om een popster te zijn in je eigen videoclip? In deze workshop gaan we het onmogelijke mogelijk maken met behulp van animatie techniek. Je kunt het zo gek maken als je zelf wil.
Je verzint je eigen verhaal, je maakt je eigen decor en de daarbij horende figuren. Vervolgens schuif je achter de computer voor het maken van je eigen animatiefilm.
Aan het einde van de les neem je je film meteen mee naar huis en kan de hele wereld hem gelijk op Youtube bekijken.
Amadea