Ik wil kopieën / scans laten maken van grote posters, hoe en waar kan dat?

Ik heb wat oude filmposters en vind het zonde de originele te gebruiken om op te hangen.
Ze zijn 70x50cm.
Past dus niet op een scanner die ik hier thuis heb.
Waar kunnen ze dat en hoeveel kost het?
Regio Brabant of iets daarbuiten, Dordrecht, Rotterdam, Nijmegen bijv.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Grote reporbedrijven kunnen dat met een A0-scanner. Voor een voorbeeld in Den Bosch, zie link. Bel ze op en vraag wat het kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan ook gewoon op Google zoeken bij afbeeldingen naar dezelfde filmposters. Die kan je daarna qua grootte zo bewerken dat ze wel op je printer passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kan je dat laten doen bij een repro bedrijf. Je kan er dan naartoe bellen wat het kost want dat is per bedrijf verschillend. In de lijst bij de bron staan verschillende bedrijven die dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik haal mijn posters altijd bij posters.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige fotoshops hebben grote scanners want vaak willen mensen de foto van hun kind(eren) op posterformaat afgedrukt hebben. tegen een vergoeding willen ze best jouw posters ook scannen.
Misschien kan je ook bij een printshop terecht.