Ik wil geen nieuwsbrieven meer ontvangen van een bepaalde stichting. Hoe blokkeer ik de afzender?

Ik heb al een email gestuurd met de vraag of ze me geen mails meer willen sturen, maar dat hielp niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de regels kun je dat instellen... Waar je die kan vinden verschilt per email provider... Maar onderin deze mails staat ook vaan een link met iets van: "Ik wil mij afmelden van deze nieuwsbrief." of iets in die richting...

Vaak staat onderaan een site een link met afmelden erop, daar zou je dan logischer wijze je moeten kunnen afmelden voor een nieuwsbrief.

Ze zijn verplicht om ergens een link te plaatsen waar je je kan afmelden voor de nieuwsbrief, kijk ook eens op hun site. Anders een mail sturen dat je ze aanklaagt voor Spam wat verboden is in de EU!

Je kunt ze blokkeren in je email-account. Hangt een beetje van je emailprogramma af hoe dit te doen. Bij gmail een filter instellen, bij outlook een regel aanmaken etc. Laat anders even weten wat voor soort mailaccount je hebt.

Afmelden voor de nieuwsbrief is het beste.

meestal staat er onderaan de mail dat je je wilt afmelden. Kijk daar eens naar. (beetje klein meestal)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100