Ik wil geen nieuwsbrieven meer ontvangen van een bepaalde stichting. Hoe blokkeer ik de afzender?

Ik heb al een email gestuurd met de vraag of ze me geen mails meer willen sturen, maar dat hielp niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Bij de regels kun je dat instellen... Waar je die kan vinden verschilt per email provider...

Maar onderin deze mails staat ook vaan een link met iets van: "Ik wil mij afmelden van deze nieuwsbrief." of iets in die richting...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat onderaan een site een link met afmelden erop, daar zou je dan logischer wijze je moeten kunnen afmelden voor een nieuwsbrief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ik kan bij mijn email een spammelding doen en dan stopt de mail sowieso.
Ze zijn verplicht om ergens een link te plaatsen waar je je kan afmelden voor de nieuwsbrief, kijk ook eens op hun site.
Anders een mail sturen dat je ze aanklaagt voor Spam wat verboden is in de EU!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als ze niet reageren op je mails of berichten, dan zou ik dat maar doen, anders zit er weinig op.
Je kunt ze blokkeren in je email-account. Hangt een beetje van je emailprogramma af hoe dit te doen.
Bij gmail een filter instellen, bij outlook een regel aanmaken etc.
Laat anders even weten wat voor soort mailaccount je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afmelden voor de nieuwsbrief is het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal staat er onderaan de mail dat je je wilt afmelden. Kijk daar eens naar. (beetje klein meestal)