Headset probleem welke iemand kan mij helpen?

Ik heb een probleem met mijn headset.
Als ik met iemand wil praten door het headset komt er steeds een echo,eerst hoor ik mijn eigen stem in mijn headset zelf en dan een paar seconden later komt het eerst bij de mensen in de videochat aan.
Ik kan de mensen wel goed verstaan maar zij mij niet.
Zo is communicatie niet mogelijk natuurlijk.
Nu is mijn vraag waar heeft dit mee te maken?
Ligt aan mijn volumeregelaar in mijn laptop of aan mijn headset instellingen?Ik heb geen boxen aangesloten aan mijn laptop,ik denk dat binnen in mijn laptop boxen als in zitten om ik kan zonder koptelefoon ook musik bijvoorbeeld luisteren.
Mischien kan mij iemand verder helpen om ik heb al alles geprobeerd maar het probleem met mijn headset lost zich niet op,het blijft maar steeds mijn eigen stem als echo weer geven zodat ik mij steeds zelf hoor als ik praten wil,en de mensen mij eerst veel later horen en dit dan dus ook bijna niet kunnen verstaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het zo zit:
Dat het geluid met een vertraging aankomt aan de andere kant is niets aan te doen, dat is inherent aan deze techniek. Alleen, je hoort jezelf keihard met een delay terug en dan kan je niet goed praten.
Het is waarschijnlijk dat dat signaal afkomstig is van de andere kant.
Zet je mic. volume eens lager en vraag aan de andere kant om de boxen zo zacht mogelijk te zetten of ook een headset te gaan gebruiken.
escape