een document via e-mail verzenden

ik heb altijd via open office een document verzend maar dat lukt niet meer ik moet nu via word maar hoe doe ik dat ik heb windows live moet ik nu word 2010 installeren of kan ik het ook op een andere manier doen wie kan mij helpen graag eenvoudige taal.

Toegevoegd na 2 uur:
waarom lukt het wel via windows live mail en niet via windows live hotmail ik gebruik liever windows live hotmail

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan je open office bestanden ook als een doc bestand(word) opslaan. Dat doe je als volgt 1. Kies bestand en dan opslaan als. 2. geef het bestand een naam(zal niet hetzelfde naam kiezen want dat kan verwarring brengen) 3. onder de balk waar je de naam geeft zit nog een balk met een pijltje met daarvoor Opslaan als. 4. Klik hierop nu krijg je een lijst. 5. Kies vervolgens Microsoft Word 97/2000/XP 6. Opslaan Onthoudt goed waar je het document heb opgeslagen. Want nu gaan we deze verzenden. 1. Ga naar Windows Live Mail 2. Klik op Nieuw en dan E-mail bericht 3. Kies vervolgens naar wie je het bestand wilt zenden door het e-mail adres in te tikken of door op aan te klikken en de persoon te zoeken in de lijst die je dan krijgt. 4. Klik op het peperclip-je. 5. Nu krijg je een nieuw scherm 6. Zoek het bestand op die je zonet heb opgeslagen als een word document. 7. Klik op openen. 8. Nu staat deze in je mail. 9. Typ je mail bericht en klik op verzenden. Hoop dat het nu duidelijk is uitgelegd.

Welk mail programma gebruik je? Als je daarin een mailtje maakt en dan bestand toevoegen kiest zou het moeten werken. Anders via OpenOffice; OpenOffice.org moet wel weten welk email programma je moet gebruiken! menu—Extra—options dan OpenOffice.org—> internet—> email Daar ingeven padnaam naar email programma.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100