weet iemand of je kunt zoeken in je eigen email berichten (ik heb een live account)

Ik dacht zeker een bepaalde mail gestuurd of ontvangen te hebben maar via bladeren kan ik hem echt niet vinden. Ik wil graag zoeken op woorden in de titel, in outlook kon ik dat maar hier kan ik het echt niet vinden, iemand een idee?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Boven je mailberichten staan de woorden "Postvak In". Helemaal rechts op dezelfde hoogte vind je een zoekscherm waarin 'email zoeken' in staat (van Bing). Als je daar termen of mailadressen intikt en klikt op zoeken dan zoekt hij alleen binnen je live-account naar deze termen en/of adressen.
Hij zoekt in alle mappen (postvak in, archief, maar ook verzonden).

Succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er staat linksboven volgens mij zoeken of alleen van contactpersonen dus dan heb je ook geen last van reclame enzo