Ik brand een CD-Rom en hij staat nu al een uur op 38 minuten en 10 seconden resterend. Moet ik blijven wachten?

Moet ik dus wachten totdat ie klaar is, of moet ik stoppen met branden, en het op een nieuwe cd-rom proberen? Want dit duurt echt overdreven lang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat komt niet meer goed. Er zit aan de voorkant van je brander een lampje. Als die lang niet meer flikkert is het afgelopen. Als ie is blijven steken midden in het branden is ie mislukt en kun hem als onderzettertje of frisbee gaan gebruiken.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

afbreken en opnieuw gaan branden, Sterkte