ik weet niet wat ik doen moet

Ik loop nu meer dan een jaar stage ergens. Ik ben 22 en ik kan het ongelooflijk goed vindne met een collega van me zy is 41. Ze vroeg ook of we zouden pingen we hbbe beide een blackberry. En ik heb gewoon het gevoel dat ze een vriendin van me is we hebben lol samen en ja gewoon leuk. Alleen over 3 weken heb ik mn diploma en ga ik daar weg, ik durf niet te vragen of ik daar kan blyven werken want ze zyn al aant bezuinigen enzo. Alleen ga ik haar zooo erg missen want ik weet van haar kant natuulijk niet hoe ze over my denkt maar ik zou zo vriendinne met dr willen zyn. Wat nu???

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ben bang dat als ik vraag zullen we contact houden, dat ze dat misschien helemaal niet wilt ...... En dat er dan een ongemakkelijke situatie ontstaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vertel haar in elk geval dat je contact met haar wil blijven houden, ook als je stageperiode er op zit. Dat wil zij vast ook, immers zij heeft nu toch ook een boel plezier van jullie contact. En zij vraagt immers ook niet voor niks, of je wil gaan pingen.

Verder zou ik toch proberen, om bij deze werkgever te kunnen blijven. Je kunt het altijd aangeven. Veel bedrijven moeten bezuinigen, maar dat betekent niet dat er helemaal geen vacatures meer zijn. Bij dit bedrijf kennen ze je, dus misschien levert het je wel een baan op.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
gewoon aangeven, dat je het leuk zou vinden contact te blijven houden met haar. je hebt immers haar telefoonnummer. ik heb nog heel veel vrienden overgehouden van vroegere banen en als het goed klikt waarom niet??
maak het niet te zwaar door te zeggen dat je "vriendinnen wil zijn" dat zou ze als druk kunnen ervaren, maar hou het op "leuk om nog eens contact te hebben, eens af te spreken, want ik vind je een geweldig leuke vrouw".
en het leeftijdverschil? ach, als het klikt is dat toch niet belangrijk?
hou er rekening mee, want die mensen heb je ook veel, dat het ook anders uit kan pakken, bij veel mensen is het nu leuk maar uit het oog, uit het hart.
heb niet te hoge verwachtingen dus.

ten eerste dus aangeven dat je het leuk vindt nog contact te houden, en kijk hoe ze reageert, ten tweede ook echt een aantal weken later actie ondernemen om eens af te spreken of zo.

succes! leuk hoor, als je zo goed op kunt schieten met je collegas, het kan soms ook heel anders lopen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze je vraagt voor je ping wil ze je egt wel blijfen zien hoor en anders zeg je gewoon tegen haar dat je graag contact wilt houden en of zij dat ook wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin een gesprek over dat je het jammer vind dat je stage bijna afloopt en dat je je collega,s dan gaat missen,en je zal zien dat van het een het ander komt.Je hebt grote kans dat ze dan wel aan geeft dat ze jouw ook zal missen en contakt wil houden.
veel succes