facebook profiel verwijderen, zonder email adres?

Ik heb gewoon een profiel op facebook dat ik gebruik. Maar nu kwam ik er achter dat ik ook nog een oud profiel heb (waarschijnlijk lang geleden een keer aangemaakt) ik heb geen idee met wel email adres ofzo, aangezien ik al jaren hetzelfde email adres gebruik. Het komt er op neer dat dat ik het profiel wil verwijderen, maar geen emailadres of wachtwoord heb..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

Ik heb ook eigenlijk geen idee hoe dit werkt. Maar je zou eens op je oude profiel een reactie kunnen plaatsen en dan kijken waar je hier de notificatie van ontvangt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even het help centrum inkijken misschien dat je daar wijzer word.
of anders neem je contact op met de helpdesk?
(als die er überhaupt is)