Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn HP laptop oplader piept

Nadat ik mijn laptop een hele nacht lang had aangelaten is mijn oplader raar gaan doen. Hij maakt hele hoge piepjes, eerst laadde hij niet meer op. Later laadde hij weer wel op en nu laadt hij weer niet op ! wie weet hoe dit komt? En kan ik er iets aan doen ?

Hij is wel een hele dag ( of zelfs nog langer ? ) aangeweest, maar daardoor kan hij toch niet kapot zijn gegaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

hallo zelf heb ik ook een HP laptop en ik heb net hetzelfde voor gehad maar ik zou een iemand laten komen die laptop's maakt , heb ik ook gedaan ;d
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze piepjes die je hoort zijn niet goed.

Waarschijnlijk is er een weerstand of condensator doorgebrand waardoor dit geluid word geproduceerd in de rest van het cirquit.

Je zou kunnen ruiken aan de adapter of dit het geval is.
Als dit het geval is dan ruikt het in ieder geval niet lekker.
In dat geval kun je beter een nieuwe adapter voor je laptop aanschaffen of als je er garantie op hebt via die weg een nieuwe regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is defect.
Terugbrengen naar de winkel indien hij nog onder garantie valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing