Geluid bij nieuwe e-mail
Als u nieuwe e-mail heeft ontvangen, verschijnt er rechts onderin de taakbalk een envelopje. Met deze tip kunt u uw computer ook een geluidssignaal laten geven als de postbode is geweest.

Om de instellingen voor geluidssignalen aan te passen, moet u niet in het programma Outlook Express zijn, maar in Windows.

Klik op Start en kies vervolgens Instellingen-Configuratiescherm. Dubbelklik op Geluiden.

In het venster dat nu is geopend zoekt u onder
"Geluiden bij" naar de optie "Bericht bij nieuwe e-mail".

Klik vervolgens op Bladeren en selecteer een geluid. Klik vervolgens tweemaal op OK om uw keuze vast te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Willem89,

Probeer Incredimail eens !
Dit e-mail programma heeft heel veel mailmelders met geluid,zoals "You have mail sir" ,blaffend hondje enz.
Het is het leukste e-mailprogramma dat er is en werkt simpel.
Op www.incredimail.nl kun je het downloaden en het is gratis !

Succes,
Leonard