Probeer de bestanden in te pakken met het gratis programma WinRar. Succes

Toegevoegd na 5 minuten:
WinRar is een programma wat meerdere bestanden verpakt in 1 tijdelijk bestand. Zodra het bestand is verzonden naar de ontvanger kan hij deze uitpakken en extracten naar een folder. Hier ziet hij dan alle losse bestanden die dus verpakt zatten.

Ik kan zo momenteel even niet de site voor je opzoeken omdat ik surf op mijn blackberry. Probeer eens google en winrar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag wat meer info, wil je ze per mail versturen of wat?

Het genoemde programma winrar pakt inderdaad meerdere bestanden in tot 1 groot bestand, degene die het bestand ontvangt moet het dan weer uitpakken met winrar.
Winrar is echter niet gratis, een programma als ZIPgenius wel, (http://www.snapfiles.com/get/zipgenius.html).
Voordeel is dat dit programma ook het formaat ZIP kent, wat standaard wordt herkend door Windows XP en hoger.

- ZIPgenius installeren
- Verkenner openen
- Bestanden selecteren die je wilt versturen
- Met de rechtermuisknop op klikken
- ZIPgenius selecteren
- Dan 'add to xxxx.zip' waar xxxx de bestandsnaam wordt (hij pakt automatisch het eerste bestand in de selectie als bestandsnaam, dat kun je later wijzigen) en met linkermuisknop erop klikken.
- ZIPgenius bouwt nu een ZIP bestand wat hij plaatst in de zelfde map als de bestanden.

Let er op dat je per mail meestal maar 10 of 15 MB kunt versturen, afhankelijk van jouw mailprovider (maar óók die van de ontvanger, die weigert het bestand als het de maximale bestandsgrootte overschrijdt). Dan moet je het verspreiden over meerdere ZIP bestanden.

Succ3s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.wetransfer.com/
dit is een makkelijk programma.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Je zou een (gratis)account aan kunnen maken bij dropbox. Al je bestanden in deze map plaatsen en vervolgens de link van het account delen met degene aan wie je de bestanden wil sturen.
(www.dropbox.com)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij veel bestanden pak ik de hele map met bestanden in
met www.winzip.com of www.winrar.com. daarna is het zo te versturen via Msn Messenger

als je het naar meerdere mensen wilt versturen kan je het ook delen via het programma www.utorrent.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan hoeveel bestanden het om gaat.

als je 20 films wilt versturen. dan zou je met filezilla aan de gang kunnen gaat. ze hebben de server en client versie. filezilla is een ftp solution.

wil je kleinere bestanden in pakken dan kun je dat doen via 7 zip. en dat kun je over sturen via mail. is het bestand groter doe je dat via msn. 7 zip is een inpak programma.

alle software is hier volledig gratis.

wat je ook nog kunt doen is een live id aanmaken.
en skydrive gebruiken om bestanden up te loaden.
bestanden mogen daar niet groter zijn dan 50 mb per bestand. met skydrive zit je wel aan regels verbonden. er mogen geen naakt foto's op komen en illegaal spul.
je hebt hier 25 gb aan opslag gratis en voor niks. skydrive is een internet harddisk.