Dit is niet op 1 dag, maar in 1 week...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De week is net begonnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn vraag van een tijdje terug:
http://www.goeievraag.nl/vraag/loopt-week-gv.8796
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ipv de tekst "deze week" was het beter te zeggen "laatste 7 dagen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aah, ik begreep al niet wanneer de teller gereset werd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voortschrijdende week
Dat is niet in een dag, maar in een week. Waarbij een week een aaneengesloten periode van zeven dagen is.

Je moet er inderdaad wel dag en nacht voor op GV zitten, lijkt mij.

Ik heb wel eens een eenmalige puntensprong gehad. Die dag kreeg ik veel plusjes op vragen en op antwoorden, werden mijn antwoorden vaker dan normaal tot Beste Antwoord gekozen, en sloot ik een aantal vragen die nog open stonden (3 punten per stuk).

Maar dat was eenmalig. Continu zoveel "scoren" - nee, dat lukt me niet. Teveel andere activiteiten.

Daar komt natuurlijk bij dat GV vooral leuk is, of gezellig, of informatief, of alledrie. Punten zijn een aardigheidje, ik kijk er wel regelmatig naar, maar als het je daar om te doen is, houd je het hier niet lang vol. Dan wordt het net zoiets als een rotbaan nemen met als enige reden dat die baan goed betaalt. Dat houd je ook niet vol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijkt van links naar rechts :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Taxichauffeur nadert voorrangsweg?
Op één dag is niet mogelijk - omdat er niet genoeg vragen op één dag worden gesteld waar je de punten mee zou kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slaap tussen de vragen door hoor... en het record is 226 punten op één dag, dat is ook al veel hoor...
En de man is XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben zo langzaamaan toch wel benieuwd wie XiniX in werkelijkheid is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijkt van links naar rechts...
:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX is een taxichauffeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was taxichauffeur, dacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX is bijna de nieuwe Google lijkt het :p
(1000 punten per week, niet per dag)
Helaas heeft XiniX om een of andere reden de neiging of
dwang om overal op te reageren en na ongeveer 2 a 3 uur (rond 11 uur in de ochtend) te vervallen in erg onsamenhangende reacties. Dus ook al reageert hij gemiddeld 15 tot 18x per 30 minuten, daar zit over het algemeen na 11 uur weinig nuttigs meer bij. De punten komen echter niet alleen voort uit antwoorden, maar ook uit de reacties daarop met +1'tjes. Helaas worden de -1'tjes niet geteld, anders was er weinig over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theoretisch gezien is het hoogst mogelijk behaalde aantal punten op 1 dag:
Vragen sluiten: 3 x (7x25) = 525
Goede vraag gesteld: 10 x (7x25) = 1750
Antwoord geven: 100
Goed antwoord gegeven: 10 x (7x100) = 7000
Beste antwoord gegeven: 10 x (7x100) = 7000
In totaal kan je dus op 1 dag: 525 + 1750 + 100 +7000 + 7000= 16.375 punten halen op een dag.
Dus is het wel mogelijk.