Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Ik kijk altijd op www.buienradar.nl en daar kun je jou postcode invoeren en dan is jou woonplaats omringt door een vierkantje .
En als je dan naar de 5 daagse verwachting gaat kun je jou gegevens ook invoeren .
En dan krijg je ook de weersverwachting op lange termijn .
Of google op jouw woonplaats en dan op de lokale weerman .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze kan je ook als RSS feed ingeven; heb je hem helemaal onder de linker muis knop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh dat wist ik niet . bedankt .
Ik weet niet of er nieuwsbrieven van dat soort bestaan, maar http://www.hetweeractueel.nl/ biedt wel weer uit je eigen woonplaats. Dit kun je per SMS (betaald) ontvangen, maar ze bieden ook een gratis banner met informatie. In principe zou je een widget kunnen maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ook bij www.weer.nl kan je je postcode of plaatsnaam invoeren.
werkt prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en dan heb je ook weeronline.nl nog.
geef je postcode en je weet of je nog even moet wachten met boodschappen doen/hond uitlaten
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Als je Firefox gebruikt is Aniweather een hele handige add-on
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing