Sweex router verbreekt verbinding

Al jaren lang tobben we met onze sweex router. Alles komt keurig overheen, en alles klopt. Een maand lang doet hij het super, en daarna kunnen opeens de computers geen gateway krijgen, of de verbinding word spontaan verbroken. Wat kan de oorzaak zijn? Ik heb goed bereik, alles volgens gebruiksaanwijzing gedaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik had een Sweex router 3 dagen kunnen uitstaan. Sweex is een prut merk, het is dan wel goedkoop, maar de kwaliteit is bagger. Het ligt niet aan u, maar aan de router zelf. Wat u ook doet, het zal zo blijven. Ik raad u aan om een router van Linksys te kopen, of op kabel overgaan. Maar die Sweex router moet echt weg, tenzij u de frustratie kan hebben.

Anders dan Arber zegt, kan het probleem ook zitten in een Windows update. Ik hen een 'dure' router maar ik heb ook sinds een maand veel problemen, met name via Firefox.

Anders dan Arber zegt, kan het probleem ook zitten in een updates (Windows, Firefox). Ik hen een ‘dure’ router maar ik heb ook sinds de laatste ronde updates ook veel problemen, met name met Firefox.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100