Photoshop zelf is natuurlijk het beste, maar vrij moeilijk. Ik gebruik zelf Paint shop pro, die vind ik wat makkelijker.
Als je een heel simpel en gratis programmaatje zoekt raad ik je aan om 2pic te downloaden. Google maar eens op 2pic en je komt op de site. Een simpel programma waar je best heel leuke foto's mee kunt bewerken. Ik heb er tientallen foto's mee bewerkt, en heb dikwijls complimenten gekregen over het resultaat.
Kost niets, eenvoudig om te doen, leuk om mee te starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

adobe fotoshop is het beste programma. Geen twijfel. Maar wel lastig & duur.

GIMP is een gratis programma waar je ook heel veel mee kan, en wat misschien goed is om mee te oefenen voor je iets koopt.

Picasa van google is ook heel prettigf om mee te werken, maar kan wat minder dan gimp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste "fotoshop" programma is uiteraard Photoshop (adobe) zelf. Maar het hangt ervanaf wat je er meewil. Dat je je werk op hyves wilt zetten is overigens irrelevant voor het antwoord op je vraag.
Photoshop (adobe) is makkelijk. Ieder ding dat je niet snapt, vertalen in het engels en googlen.