Wat zou het probleem kunnen zijn met mijn computer?

Sinds 2 dagen werkt mijn muis niet meer. De computer werkt gewoon naar behoren. De muis reageert echter nergens meer op. Ik heb nu 3 gewone en 1 draadloze geprobeert, zonder resultaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan dit even nakijken, bij Start, configuratiescherm, en dan even kijken of je het icoon ziet staan van de muis.
Dan even kijken bij tabblad hardware, of deze wel goed werkt.
Doet deze dat niet, dan druk je op eigenschappen, dan kijk je even bij je stuurprogramma, het kan zijn dat jou stuurprogramma niet meer goed werkt.
Als laatste zou het ook kunnen liggen aan de aansluiting van je PC, waar jij je muis op aansluit.
Deze kan defect zijn, of uitgeschakeld zijn geworden in de BIOS.
Probeer eerst maar het makkelijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aanvulling op wat hierboven staat: je kunt ook proberen een (USB)muis op de USB poort aan te sluiten (of andersom natuurlijk, als je altijd USB poort gebruikt dan een andere poort gebruiken). Dan weet je of aansluiting kapot is. Zo klinkt het namelijk wel!