Dat zijn CD-R (eenmaal schrijven) of CD-RW (Schrijeven & overschrijven mogelijk) schijven die je in elke PC of media winkel tegenwoordig kan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd`s zijn blanco schijfjes waar niks op staat, gekenmerkt door CD-R ( recordable ) en CD-RW ( rewritable ).
Als je in het bezit van een cd-brander, dan kan je daarmee bijvoorbeeld je bestanden die je graag wilt bewaren er opslaan.
Of je kan een muziek cd maken.
De eerste kan je alleen mee opslaan, op de tweede kan je mee opslaan, uitwissen, en weer opnieuw dingen opslaan.
Je CD-rom speler moet hier wel voor geschikt zijn, voor een CD-RW.