Kan je een opgeslagen mail die iemand anders aan jou gestuurd heeft een naam geven?

dus bijvoorbeeld dhr x heeft mij een mail gestuurd. Nu sla ik deze mail op maar omdat dhr x vaker een mail stuurt wil ik deze graag snel terug vinden. Normaal kan je als verzender wat bij RE: zetten kan je ook zo iets doen als ontvanger? Ik heb hotmail.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat naar bestand en daarin naar map. In map klik je nieuw aan en je krijgt dan een venstertje waarin je kunt aangeven hoe de nieuwe map moet heten. Je tikt b.v. Keesje in en bevestigt dat en voila, je heb een nieuwe map genaamd Keesje en daar sleep je het mailtje heen.