Ik wil me inschrijven, maar ken mijn url echt niet.

Website zou hetzelfde zijn.
Ik heb er nooit één aangemaakt.
Weet erg weinig over pc.
Hints? bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je je inschrijven op GV als lid ?

Het beste antwoord

Weet niet waarvoor je je wil inschrijven! Maar url is meestal miet verplicht, een e-mail adres wel en die kan je op verschillende plekken gratis aanmaken!!! Bijv: www.hotmail.com of www.gmail.com

Succes met de inschijving

Toegevoegd na 16 minuten:
miet=niet

En hetzelfde geldt dus voor website!

Meest voorkomend is naam (voor en achter), gebruikersnaam (zelf verzinnen), geboortedatum, woonplaats en emailadres! Gaan ze je om telefoonnummer en adres vragen vraag je dan goed af waarom ze dat nodig hebben en geef bij twijfel evt werkadres en werktelefoon op (bij sommige sites juist niet)
En tenslotte vragen ze je om bankgegevens(!) Nooit doen behalve als je ze zelf wil betalen of geld krijgt en bij twijfel niet doen en bank advies vragen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt , goed advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dank jullie allen.
Schrijven, doe ik erg graag ( heb 87 gedichten op een Nederlanse site )
Op pc gebied ben ik echter een grote zero.
De antwoorden waren ' allen ' zeer nuttig!
Dank!

Andere antwoorden (2)

Als je een gratis website aan wilt maken en er wordt aangegeven dat de URL die je wilt aanmaken al bestaat dan is het meestal zo dat iemand anders die url al gebruikt. Als jij je er nog niet eerder hebt ingeschreven, probeer het dan met een andere URL (Waarschijnlijk: Een andere gebruikersnaam proberen aan te maken, welke vervolgens automatisch leidt tot een URL).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kent je url niet omdat je die niet hebt. Je hebt geen website. Is meestal ook niet nodig. Wordt wel om gevraagd maar je hoeft daar niets in te vullen.