Wat is een goede grafische kaart van het merk Nvidia voor mijn pc?

Hallo, ik ben op zoek naar een goede grafische kaart van het merk Nvidia voor mijn pc. Ik heb pas geleden een pc game gekocht (Call of duty: Black Ops) en volgens mij kan mijn grafische kaart het spel niet aan. De kaart die ik nu heb is een Nvidia Geforce G210. Meer dan 100 euro heb ik er niet voor over en tweedehands kopen doe ik liever niet i.v.m. mogelijke defecten in de kaart.

Hier zijn de specificaties van mijn pc:
PC: Compaq Presario CQ5340NL
Processor: AMD Athlon(tm) II X2 Dual-Core 215 2.70 GHz
Grafische kaart: Nvidia GeForce G210 512MB
Windows 7 home premium
64 Bits besturingssysteem
500GB harddisk
3GB RAM

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Toegevoegd na 1 week:
Iemand nog suggesties? Staat al een week open en nog maar 1 antwoord :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nvidia GeForce GT 8800 1gb is zat. Ik heb het zelf en hij werkt voldoende.

Toegevoegd na 17 seconden:
Ik heb hem*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm, ik had de mijne voor 80 euro in de aanbieding gehaald, ik zou eens www.alternate.nl in het oogje houden.