updates van stuurprogramma's worden niet automatisch geinstalleerd wanneer deze door windows update worden gedetecteerd. Wie weet wat ik hier mee moet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Die moet je installeren als je daar reden voor ziet. Als er bijvoorbeeld extra functionaliteit wordt geboden, of de nieuwe driver lost een probleem op dat je hebt.

Anders kun je die nieuwe driver even goed negeren.

Gelukkig installeert Windows die drivers niet automatisch. Drivers horen altijd bij de optionele updates, dat kun je dacht ik ook niet anders instellen.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ze nodig hebt, kun je ze bij Windows Update aanklikken en installeren. Echter, je zal niet de eerste zijn, waarbij de nieuwe driver niet werkt, of zelfs echte fouten (blue screens) oplevert. Meestal gaat het wel goed.