Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn toetsenbord maakt geluid bij alle toetsen en ik moet vasthouden om iets toetsen. Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.8K
sterredag
13 jaar geleden
al opnieuw opgestart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb aantal keer opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Ik moest een keer linkse shift 5x drukken omdat daar was het geluid eerst. Toen ging het verkeerd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jij hebt niks bewust verkeerd gedaan, misschien kan het wel zo zijn dat er wat verkeerd gegaan is terwijl je het niet doorhad. Wat ik eerst zou doen is een ander toetsenbord op je computer proberen, doet deze wel normaal, dan ligt het aan je toetsenbord. Aangezien er geluidjes bij worden gemaakt, is dit denk ik niet het geval, maar ligt het aan de computer. Wat er precies met de computer aan de hand is zou ik dan ook niet weten, maar virussen kunnen overal je computer binnenkomen, mits je een goede firewall + virusscanner hebt. Als er wat aan je computer ligt, en je weet niet wat, zou ik naar een computerwinkel gaan en de computer laten onderzoeken, heb ik ook wel eens gedaan. Mijn computer ging dan wel eens haperen, maar er bleek verder niets aan de hand te zijn, het zou hem misschien aan de kabeltjes liggen die er niet goed in zaten, of misschien aan stof in de computer. Je kunt dus ook altijd eerst nog even proberen of de kabeltjes wel goed zitten. Tsjonge, wat een lang antwoord, succes met lezen dan :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb het gevonden! als je shift heel erg lang indrukt dan maakt ie geluid. als je shift nog eens heel lang indrukt dan gaat ie weer uit!!!
beetje laat wel haha
maar zo'n 10 jaar haha
zo'n 10 jaar
(Lees meer...)
Toegevoegd op 12 juni 2020 21:38: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding