Wat moet ik kopen om te beginnen met skypen?

Waar moet ik nog meer opletten.
Wat zijn goede merken?
Graag in digibetentaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

zoals al aangegeven hebben laptops zelf al vaak een microfoon en webcam ingebouwd.
zo niet is er voor 15 ,- euro een goede microfoon van logitech
en een webcam is ook vanaf 15 euro maar is niet verplicht!
zorg wel dat de microfoon en boxen ook aan staan in de volume regelaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In principe heb je voor Skype een computer met speakers en een microfoon nodig. Als je een laptop hebt, zit dat er vaal al ingebouwd. Je moet dan natuurlijk alleen nog de software van Skype installeren en je kunt beginnen!

Als je computer geen speakers of microfoon heeft, kun je een headset kopen. Dat is een koptelefoon en microfoon in één.
bamibal
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is het enige dat je moet kopen, een goede headset of microfoon. Duidelijk antwoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, ik gebruik speakers en microfoon, ideaal. Heb hele gesprekken met m'n zus op deze manier terwijl ik bv aan het koken ben.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en een internet verbinding die niet al te traag is.
Je kan met skype tegenwoordig ook beeldbellen.
Dus bellen terwijl je elkaar kan zien.
Hier heb je een webcam voor nodig. Deze kan je kopen bij zo'n beetje alle computerwinkels.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een goed webcam merk is Logitech
Voor speakers zou Logitech of Creative een goede keuze zijn.
En qua headset (koptelefoon met microfoon dus) zijn Sennheiser en Plantronics beiden erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het echt simpel hou
een skype account natuurlijk en
dan heb je aan een webcam en headset voldoende
ik ga er maar even vanuit dat je wel gewoon pc/laptop en internet verbinding hebt
capthavoc