Wat moet ik kopen om te beginnen met skypen?

Waar moet ik nog meer opletten.
Wat zijn goede merken?
Graag in digibetentaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zoals al aangegeven hebben laptops zelf al vaak een microfoon en webcam ingebouwd. zo niet is er voor 15 ,- euro een goede microfoon van logitech en een webcam is ook vanaf 15 euro maar is niet verplicht! zorg wel dat de microfoon en boxen ook aan staan in de volume regelaar!

Bronnen:
computer-vraag

In principe heb je voor Skype een computer met speakers en een microfoon nodig. Als je een laptop hebt, zit dat er vaal al ingebouwd. Je moet dan natuurlijk alleen nog de software van Skype installeren en je kunt beginnen! Als je computer geen speakers of microfoon heeft, kun je een headset kopen. Dat is een koptelefoon en microfoon in één.

Je kan met skype tegenwoordig ook beeldbellen. Dus bellen terwijl je elkaar kan zien. Hier heb je een webcam voor nodig. Deze kan je kopen bij zo'n beetje alle computerwinkels. Toegevoegd na 2 minuten: Een goed webcam merk is Logitech Voor speakers zou Logitech of Creative een goede keuze zijn. En qua headset (koptelefoon met microfoon dus) zijn Sennheiser en Plantronics beiden erg goed.

Als ik het echt simpel hou een skype account natuurlijk en dan heb je aan een webcam en headset voldoende ik ga er maar even vanuit dat je wel gewoon pc/laptop en internet verbinding hebt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100