Hoe kan ik mijn printer het weer laten doen?

Ik heb een probleem, mijn printer doet heel vreemd als ik iets wil uit printen. Hij blijft steken en dan zegt hij dat er verkeerde invoer in zit, terwijl het gewoon a4 papier is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien is je papier wat te statisch geladen en pakt hij daardoor steeds twee vellen tegelijk waardoor 'ie gaat jammen bij de papierinvoer. Probeer het eerst even met maar 1 vel papier in de invoerlade en kijk of hij dan nog blijft steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien staat je instelling van papierinvoer, bijvoorbeeld op een ander formaat.
Als jij de instelling hebt op een ander formaat hebt staan, kunnen sommige printers dit herkennen, en dan gelijk dwars gaan liggen, omdat ze "zien" dat er ander papier in je schuif ligt, dan waar je printer op is ingesteld.
Dan geeft je printer aan, dat je dus een verkeerde invoer hebt.
Deze instelling kan je nakijken, als je iets wilt uitprinten, krijg je meestal een scherm te zien, kijk even dan daar de instellingen na, en mocht je daar niks vinden, dan druk je op geavenceerd, meestal zie je daar een optie staan, papier toevoer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw een keer installeren, wil wel eens helpen.