hebben er meer mensen problemen met het all in pakker van kpn?

veel te lage snelheden, vaak haperende tv alleen de telefoon lijkt over algemeen naar behoren te werken :S
of ligt het aan mijn huis? 1,5 km verwijderd ervan (lijkt mij niet ver)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als jij problemen hebt met je snelheid, kan je dit aankaarten bij de KPN zelf, als KPN jou een abonnement verkoopt, moet het volgens de KPN gewoon realiseerbaar zijn, dat jij die snelheid haalt. Wat jij zegt, dat de afstand van de wijkcentrale tot aan je huis van invloed kan is, is wel degelijk waar, door de afstand kan verlies optreden. Vandaar ook dat ze een postcodecheck doen, mocht blijken dat jij te ver af zit, dan verkopen ze jou het produkt niet, of zeggen ze dat het ( nog ) niet technisch mogelijk is. Of je mailt of belt even met KPN, ikzelf stap gewoon de primafoon binnen, en bel vandaaruit, scheelt mij dan tien eurocent per minuut, en de primafoon doet daar niet moeilijk over. Toegevoegd na 5 minuten: Ikzelf bevind me vaak op dit forum, dus niet die van de KPN zelf, daar ik dat platform een stuk informatiever vind, en veelal goede hulp krijgt. Misschien ook relevant voor jezelf, om daar eens te kijken.

Bronnen:
http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/vie...

Gelijk je abonnement opzeggen bij KPN, ze voldoen niet aan wat ze je hebben beloofd, dus kan je per direct opzeggen. En kies dan voor een betere en goedkopere provider!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100