Stel dat jou website 10.000 keer perdag wordt bezocht zonder dat je een webshop heb maar gewoon vanwege nuttig informatie.. wat leverd dat jou op?????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet niet of 10.000 keer per dag wel reeel is,
maar als je een supergoed idee hebt,
zoals een vergelijkingssite voor telefoneren,
waar Ben Woldring ooit mee begon, toen ie nog een kind was, dan kun je milionair worden.

Op zijn 13de begon hij met Bellen.com, nu voegt Ben Woldring (24) daar zijn negende vergelijkingssite aan toe: hotelvergelijker LookingforBooking.com.

Toegevoegd na 6 minuten:
Lees hier over het succes van Ben en wat ie allemaal gedaan heeft.
Als jij een dergelijk supergoed idee hebt.......vul maar in.

http://www.bencom.nl/over_bencom.asp?item=2,1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt momopoyolo.. ik vond dit zeker een echte antwoord.. maar waar aan verdien hij an op zo een super mensen magneet site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nog iets.. je hebt best verstand van dit soort dingn.. waarom doe jij het zelf niet???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar naar mijn aanvulling.
Ik heb dat supergoede idee niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 2001 had hij 4 websites met 7000 bezoekers per dag en drie mensen in dienst en die verdienden allemaal behoorlijk aan de advertentie-opbrengsten.
Maar hoeveel, dat zeggen ze niet.
Dat levert je niets op. Je moet proberen adverteerders te krijgen die willen betalen om op je website te staan
13 jaar geleden
Als je bv via google adsense advertenties op je site plaatst krijg je voor elke keer dat je advertentie een klik krijgt een paar cent (Zeg 5 cent). Een hele hoge 'click through' rate is als ongeveer een op 100 personen klikt. Dus dan zou je per dag honderd keer een paar cent verdienen, dus een paar euro per dag aan reclame inkomsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst dus door advertentie inkomsten zoals AdSense
als je site werkelijk goed loopt en blijft lopen en je biedt zelf reclame banners dus in feite reclame ruimte ed aan dan wordt het nog financieel gunstig
uiteindelijk zullen bedrijven al gauw interesse krijgen wellicht je site willen kopen, vooral als het een pakkende url heeft.

Soms zelf alleen al door de naam van je domein
www,sex,com bv is voor 13 miljoen van de hand gegaan
capthavoc