Je zegt het al. de 3G. De 3G staat voor dat hij werkt met 3G netwerken. 3G (Derde Generatie) is de generatie van standaarden en technologie van mobiele telefoons. De andere ipad heeft alleen wifi, voor het draadloos internetten. En met de 3G kun je dus ook overal online, maar dacht dat dit in nederland voor ipad nog niet is ondersteund.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de ipad zonder 3G heb je alleen Wifi. Met de Ipad 3G kun je ook via het telefoonnetwerk internetten en ook bellen volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt niet bellen met de ipad, maakt niet uit welke versie je hebt.