Welke laptop/netbook/notebook is geschikt voor mij?

Ik weet niet veel over computers, maar ik ga hem gebruiken voor mijn huiswerk dus Microsoft-Office op installeren, ik wil er geen Windows vista op(negative dingen over gehoord) Draadloos op kunnen internetten, goed op kunnen internetten en meerdere programmas tegelijk aankunnen. Ik denk dat een Cd/DVD-drive ook wel handig is.
Kan iemand me een netbook/notebook aanraden? En ik wil hem zo goedkoop mogelijk kopen. Ik wil er niet veel geld aan uitbesteden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Neem er eentje waar een toetsenbord en een scherm op zit. Die je kan openklappen is ook handig.

Voor de rest maakt het niet zoveel uit met je eisen. Een netbook heeft geen CD/DVD drive. Maar dat kan je weer met een usb-stick omzeilen.

Ik wil niet te technisch worden met mijn verhaal. Anders ben ik bang dat ik je kwijt raak.

Hou op www.voordeelmuis.nl de aanbiedingen in de gaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor een Asus gaan, deze zijn iets duurder, maar zeer degelijk gebouwd en hebben standaard 2 jaar garantie. Verder maakt het met jouw eisen niet zoveel uit. voor prijsvergelijk kun je kijken op tweakers.net
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de beter merken zijn: asus, dell en samsung. Laat je in een vakwinkel hierover informeren. Vaak staan er mooie namen en termen in advertenties, maar dit zegt niet alles over een laptop. Het geheugen kan bijv. groot zijn maar als de proccesor niet minstens zo snel is heb je er ook weinig in. Vaak is het zo dat duurdere laptops, wel degelijk beter zijn dan goedkopere, ga dus niet af op koopjes. Of je moet heel zeker zijn van wat je koopt. Let ook even op de garantie, bij asus en dell weet ik dat dit zeer goed is geregeld maar je hebt ook merken waar je je laptop soms weken kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk zelf bij een computerwinkel en ik heb de laatste tijd heel veel problemen met HP, Slechte helpdesk en de reparaties zijn helemaal rotzooi..HP en Toshiba zijn een heel goed merk, degelijk en gaan niet vaak kapot. Acer is weer wat goedkoper maar die leveren dan een iets minder goed product (kwaliteit)! echter zit er wel 2 jaar garantie op!

Je kunt het beste naar een iets duurdere winkel gaan (geen mediamarkt etc) omdat je daar eerlijk geadviseerd zal worden!

S6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats heeft hele goeie 2dehandse
Tip altijd gaan voor intel core
geen AMD
en windows 7 leifst en 64 bits of Xp geen vista
let er op dat er staat legale versie etc etc
capthavoc