Hoe kan het dat mijn pc steeds vastloopt als hij langer dan 1 uur aanstaat?

Als ik mijn pc aanzet,is er niks aan de hand,maar als hij langer dan 1 uur aanstaat,wordt hij ontzettend traag,loopt steeds vast en kan de programma's niet afsluiten.Ik schoon hem elke week 1x op met adaware,regcleaner,ik defragmenteer hem wekelijks en laat elke week AVG een keer lopen.Het enige wat hij dan vindt zijn cookies.Ook de schijfopruiming laat ik 1x in de week lopen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou eens kunnen kijken hoe het met de koeling van je voeding is gesteld. Als deze te warm wordt krijg je ook problemen. Ventilatie opening open en goed toegankelijk? stof tussen de koelribben? Even de P.C. open maken en stofvrij maken.

Je moet eens kijken als de instellingen goed staan . Deze aanpassen en nog eens proberen. Toegevoegd na 1 minuut: Kan ook een stof probleem zijn bij de harde schijf een keertje voorzichtig stofzuigen in de pc.

probeer eens het volgende voer de onderstaande regel is uit in uitvoeren rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks wat je ook kunt doen is het volgende uitvoeren cleanmgr.exe /sageset:1 nu komt er een scherm waarin je een aantal dingen kunt aanvinken. vink ze allenaam aan en dan het venster sluiten. voer dan de volgende tekst in uitvoeren cleanmgr.exe /sagerun:1 ook je free space is een keer wipen. dit kan met ccleaner hier mee haal je alle oude bestanden die je verwijderd hebt op je harde schijf echt weg daarna voer je een defragmentatie uit.

Aangezien het steeds na 1 uur gebeurt en het feit dat je je computer netjes onderhoudt, lijkt het me inderdaad een probleem in je koeling. Je computer raakt dan waarschijnlijk steeds oververhit na een uur

nieuwe computer kopen !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100