hoe verwijder ik torntv V9.0?

ik heb laatst iets gedownload van internet (torntv) en dit programma was blijkbaar een groot virus, het past het internet aan(inmiddels gefixt) en het voert constant aanvallen uit, mijn antivirus weet deze aanvallen allemaal te stoppen, maar het programma blijf er op staan, ik krijg dit programma er ook niet vanaf via confugratie-scherm en dan verwijderen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Heb je malwarebytes al gedraaid? http://www.malwarebytes.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, deze heb ik nog niet gedraaid maar ik ben namelijk heel erg voorzichtig met de dingen die ik download van het internet na dit incident, en ik weet ook niet of dit programma veilig is. bedankt voor de snelle reactie alvast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
die malwarebytes is nu aan het scannen en hij haalt alle virussen er inderdaad uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hey harstikke bedankt simon alle virussen waaronder torntv is er af:) bedankt voor het advies en de snelle reactie.
SimonV
10 jaar geleden
Graag gedaan, of leuk dat je even wat liet horen!
SimonV
10 jaar geleden
Sorry, of = en

Antwoorden (1)

Malwarebytes kan (ook) dit probleem oplossen:

http://www.malwarebytes.nl/
SimonV