hoe kan je anoniem surfen, zodat je internet provider of de politie niet kan zien wat je doet online?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zo ber ik begrijp, kan de politie en bepaalde overheidsinstellingen altijd kijken wat je op internet hebt gedaan.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik hoop dat dit niet kan, want dan word het erg makkelijk voor criminelen. Vooral voor monsters zoals Dutroux!

Het beste antwoord

Er zijn meerdere manieren om volledig anoniem te browsen.
De meest gebruiksvriendelijke is een zogeheten TOR browser, hiermee zit je in een cluster met andere gebruikers, en gaat jou verkeer via verschillende andere netwerken, waardoor het niet meer te traceren valt.
Wiki + downloads in links.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan moeilijk helemaal anoniem blijven op het internet.
Om anoniem te blijven raad ik je aan om https://cloudnymous.com/ te gebruiken.
Je moet je wel aanmelden en dan kan je iedere dag voor 1 uur gratis anoniem het internet op.
(kijk na het verbinden wel even op mijnip.nl of je ip adres ook is veranderd.)