Is omzeilen van Family Safety uit te sluiten?

Facebook is bijv. geblokkeerd, maar het lukt een van de kinderen toch om er via zijn Hotmail-account bij te komen. Kan ik dat voorkomen zonder zijn hele Hotmail-account te blokkeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Family Safety alleen is dat niet uit te sluiten. Je zou het hosts-bestand kunnen aanpassen en Facebook bijv. blokkeren, zoals hier uitgelegd: http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelfs het aanpassen van het hosts-bestand zal de slimmerikken niet tegenhouden. Komt nog eens bij dat als ze echt slim zijn het hosts-bestand gewoon terug aanpassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een wachtwoord op de computer zetten, zodat de kinderen het alleen nog maar onder begeleiding kunnen gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar lachen die kids eens mee. Ze vinden gauw genoeg uit hoe ze dat wachtwoord kunnen omzeilen. Je zou er al moeten voor zorgen dat geen enkel tooltje dat daarvoor gebruikt kan worden onmogelijk kan worden opgestart en dat vereist al een bioswachtwoord. En niet ieder bios ondersteund dat.

Antwoorden (1)

Helaas niet, het internet zal altijd talloze manieren hebben om blokkades te omzeilen.