Vaak word er gevraagd om je wachtwoord op te slaan als je inlogt, dat kan je dan het beste niet doen zodat ieder zijn eigen wachtwoord moet intypen als je wilt inloggen in je gmail
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je het scheiden dan kan je misschien meerdere gebruikers accounts in windows zelf aanmaken voor elke persoon van je huishouden
dit geldt voor zeg maar een hoofdpc die iedereen gebruikt
hier moet je natuurlijk ook uitloggen
net zoals je zou uitloggen in gmail/chrome

Als iedereen zijn eigen pc heeft dan werkt een ww op het hoofdaccount
als je toch gemakkelijker gebruik wilt maken van de setting van chrome
maar wen er aan dat je moet inloggen en uitloggen
wat je ook doet.
capthavoc