Nou, 'eenmalig inloggen' is gewoon inloggen voor dat ene bezoekje aan de site..
'Ingelogd blijven' dan blijf je op die computer/telefoon ingelogd op die site.
Dus als je dan morgen of volgende week naar die site gaat, ben je ingelogd.
Ene kant makkelijk, hoef je niet steeds opnieuw in te loggen.
Andere kant, als iemand op jouw computer/telefoon zit, kan diegene dus ingelogd onder jouw naam dingen doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor reactie. Als ik bij twitter met password inlog, is er al aangevinkt bij de vraag: 'ingelogd blijven?' Als ik het vinkje verwijder dan zie ik geen verschil. Zit het verschil erin dat twitter kan zien wanneer ik online ben of niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat heeft er niks mee te maken. "Ingelogd blijven" kan je vergelijken met "wachtwoord onthouden".. Het enige wat hij doet, is niet uitloggen.
Ik heb t persoonlijk altijd aangevinkt als het mijn apparaat is.. Hoef je niet steeds je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.. Instellen dat mensen kunnen zien wanneer je online bent, kun je doen bij je account-instellingen.

Andere antwoorden (1)

"Ingelogd blijven" houdt in dat je de volgende keer dat je de site bezoek, niet opnieuw hoeft in te loggen. "Eenmalig inloggen" houdt dus in dat je bij je volgende bezoek wel weer opnieuw moet inloggen.
bamibal