Hoe kom ik van de reclame af op mijn ipad3?

Toegevoegd na 19 minuten:
Als ik op mijn ipad3 bijv een site van de telegraaf open staat er altijd reclame bij,,,hoe kom ik daarvan af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag een iets duidelijkere vraagstelling.

Het beste antwoord

Je kan via de appstore 3th party browsers downloaden zoals ICAB mobile. Deze heeft bijvoorbeeld een uitstekende adblocker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kom je niet van af. Sites kosten geld om te onderhouden en de meeste sites (en ook veel (reader)apps) verdienen hun geld dmv advertenties. Daar is dus geen uitknop voor.