Is Jibjab wel veilig?

Je foto's (of die van je vrienden) daar uploaden, kunnen ze daar geen misbruik van maken? Ik had vrij impulsief een filmpje laten maken met mijn eigen hoofd, maar ik heb daar spijt van gezien ik het niet kan verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

jibjab is opzich een vrij goed bekende site, dus daar is niets mis mee
maar vraag me ook af wat misbruik voor je inhoudt?
Als het alleen om je foto's gaat die zijn waarschijnlijk wel te kust en te keur te vinden als je facebook gebruikt wat dat betreft is jibjab niets
eenmaal op facebook of iets dergelijks tja dan wordt het lastiger
maar wat kan je precies niet verwijderen ?
capthavoc