Ik heb Ziggo virus scanner/Internet beveiliging, die werkt niet op Windows 8, wat nu?

Ik betaal er maandelijks zo'n 3 euro voor,

Compatibiliteits problemen staat er bij het installeren, wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht dat windows een soort backup systeem hiervoor had door het in de oude interface te openen om dit soort problemen te voorkomen

Antwoorden (3)

Wachten tot een update beschikbaar komt, je kunt compatibiliteitsmodus proberen maar dat raad ik je niet aan met een virus scanner op een nieuwere systeem, gebruik windows defender die er standaard op zit of bijv. de gratis versie van avg 2013
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog heel even geduld hebben. Want als ik het goed heb komt er in januari 2013 een update. Dan kan het wél.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegen die tijd is je PC allang geïnfecteerd. Download en installeer Avast! Free Antivirus en COMODO Internet Security (de gratis versie) totdat die nieuwste versie uitkomt.