Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan een hacker,of 'buur' cache geschiedenis achterlaten op mijn pc? dus van af een andere pc/laptop?

cache bevat sites niet door mij bezocht,een groot aantal, geen toevallig cookie. betreft draadloos internet, en tot deze keer heb ik dit nog nooit meegemaakt. cache en geschiedenis is toch alleen van de laptop zelf? heb het vermoeden dat er sites bekeken zijn op mijn laptop door iemand anders dan ik zelf...de gewone geschiedenis had geen vermeldingen van deze sites.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een heleboel sites laten via via door ads en verborgen links een hoop cookies en zooi in je cache achter, van sites die je niet bezocht hebt...

Wat jij beschrijft kan niet, tenzij iemand via een RAT-tool, remote desktop of iets a VNC direct op je laptop heeft zitten internetten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer onwaarschijnlijk, maar vooral onlogisch om te doen voor een hacker, hij gaat niet heel veel illegale activiteiten regelen om je vervolgens een heel klein beetje te plagen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding