hoe kan ik mijn ingevulde en al verstuurde belastingaangifte printen op een andere computer?

Ik heb geen printer en wil mijn ingevulde en al verstuurde belastingaangifte printen in de leeszaal.Ik wil het hier niet vragen, omdat het niemand aangaat wat mijn inkomen is.

Op mijn computer staat het op bureaublad en als ik daar op klik dan krijg ik mijn aangifte te zien en kan ik printen, maar ik heb geen printer.

Wat moet ik intikken op de computer in de leeszaal om mijn ingevulde en verstuurde belastingaangifte tevoorschijn te halen en zodoende die uit te kunnen printen?

Ik ben blij als iemand mij heel duidelijk de stappen voorzegd wat ik moet intikken in de leeszaal. Dat schrijf ik dan op en neem het briefje mee naar de leeszaal.

Ik ben niet zo goed met computer dus alsjeblieft geen mokerslagen op mn kop.

vr gr
Gonna

Toegevoegd na 5 minuten:
Digicode gebruiken weet ik wel, omdat ik zelf mijn belasting op de computer heb ingevulde met de digicode om te ondertekenen. Dus dat weet ik dan weer wel

Toegevoegd na 1 uur:
Het moet toch mogelijk zijn je eigen belastingaangifte te kunnen openen op een andere computer met behulp van digicode?

Het lijkt door onderstaande antwoorden alsof dat niet mogelijk is. Of althans enkel met gebruik van een stick. Lijkt mij raar, maar misschien kan het echt niet.

Is er iemand die weet of dat kan en zo ja hoe doe je dat?

vr g\Gonna

Het beste antwoord

Printen kun je ook doen dmv een virtuele printer.
Je aangifte wordt dan als een document weggeschreven.
Dit document kan je op een stick zetten en meenemen naar een andere machine om hem daar af te drukken.

Kijk even of een dergelijke "printer" aanwezig is door via het startmenu naar instellingen te gaan en dan naar printers.
Open deze en kijk welke printer er als actief staat aangemerkt.

Geen virtuele printer aanwezig?
Dat kan.
Dan kan je deze downloaden en instaleren vanaf de onderstaande link.

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/taxonomy/term/123
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is vrij simpel.
- Open het belastingprogramma
- kies Printen
- kies Printen naar disk/schijf
- het programma vraagt naar een naam waaronder het moet worden opgeslagen, geef die
- ja aangifte staat ni als een tekstfile (.txt) op schijf
- zet die op een stickie, en print uit waar je wilt.

Toegevoegd na 2 uur:
Je kunt niet op een andere computer je aangifte zien.
De gegevens staan namelijk op je eigen computer.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo deed ik het ook en kon ik makkelijk oude aangiftes bekijken. +
gonna
12 jaar geleden
Tja ik heb geen STICK Zonder Stick kan het dus niet. Gonna
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan leen je bij iemand een usbstick of je koopt er een voor een paar euro. Ook handig voor de volgende keer dat je iets moet printen.