Hotmail account geblokkeerd maar ik krijg geen code toegestuurd wanneer ik mijn telefoonnummer invul. Wat moet ik doen??

Mijn hotmail account is dus geblokkeerd. Ik kan mijn wachtwoord niet veranderen omdat ik het antwoord op mijn geheime vraag niet weet (10j geleden). Ook het formulier invullen heeft niet geholpen omdat ze vinden dat ik niet de rechtmatige eigenaar ben. ik weet niet meer wat ik kan doen. Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb het al een paar keer geprobeerd. Zelfs met spaties ( niet dat dat zou helpen) maar toch...

Antwoorden (3)

Probeer op onderstaande link je vraag eens te stellen,wie weet kunnen ze je daar verder helpen.

http://windowslivehelp.com/solutions.aspx?productid=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest voor de hand liggend antwoord is : overweeg een nieuw account aan te maken, met alle nadelen van dien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker als je prepaid belt kan dat even duren heel vervelend want ik heb ook meerdere keren dat nummer in gevuld en kreeg uren later pas een smsje en de code klopte dan ook weer niet
dus heb je het meerdere keren geprobeerd gebruik dan alleen het laatste smsje

weet je zeker dat je telnummer is opgenomen in je account ?
anders werkt dat niet

ik vrees dat het moeilijk wordt dan

let er ook op, als je voor andere websites bv facebook etc
of online games sites
je hotmail als gebruikersnaam etc gebruikt dat je daar een alternatief mail neerzet veranderen zal moeilijk gaan
want daar wordt dan natuurljk weer een bevesting mail naar je hotmail gestuurd

lastig maar beter dan dat je emails gehackt worden
en je risico loopt.
capthavoc