is het mogelijk dat mijn vaders msn account is gehackt?

Ik zach dat mijn vader online was op msn.
en hij praate alleen engels en ze zij de ze een meisje was en 24 jaar oud was.
terwijl mijn vader een man van 51 is.
ze begon over dat dating sites.

wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Is het tegenwoordig normaal voor vijftigers om op msn te zitten? Of is dit een trolvraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er gek aan?
Amadea
12 jaar geleden
Waarom zou een volwassen man van middelbare leeftijd die (neem ik aan) overdag werkt en 's avonds thuis is bij zijn gezin met tieners op internet gaan chatten met wildvreemden? Facebook kan ik me nog voorstellen, maar msn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ouders en opa en oma gebruiken ook MSN. Niet alleen jongeren gebruiken het om met elkaar te chatten. Dat het voornamelijk populair is onder jongeren betekent niet dat alleen zij het mogen/kunnen gebruiken. MSN gebruik je in het algemeen om met bekenden te communiceren niet met wildvreemden, daar zijn weer andere progjes/sites voor. Ik denk dat je een heel verkeerd beeld van MSN hebt.

Het beste antwoord

Ja dat kan want er
zijn veel hackprogramma's die je voor 5 euro al kan kopen en hacken
verander je wachtwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Datis een optie. De andere optie is dat je vader een leuk persoon heeft leren kennen waar hij graag mee chat. ik zou me er geen zorgen over maken. Je vader is oud en wijs genoeg om te weten dat op internet niet iedereen is wie hij of zij zich voordoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is dus gehackt. Als het wachtwoord nog hetzelfde is, moet je die gelijk veranderen! Als het helpt even een mailtje sturen naar je contactpersonen: misschien heeft ze ook tegen andere mensen gepraat.
Werkt het niet, verwijder het account dan gelijk. Want zij kan dingen zeggen in naam van jouw vader.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je pa adviseren zijn wachtwoord te wijzigen, dan sluit je een gehacked account uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is aan te raden om het wachtwoord van het betreffende hotmail account te wijzigen. Op de volgende pagina staat beschreven hoe het wachtwoord gewijzigd kan worden:

http://support.microsoft.com/kb/935255/nl